دستکش لاتکس بدون پودر

دستکش های لاتکس یک کالای ضروری برای طیف گسترده ای از حرفه ها و صنایع هستند. یکی از الزامات قوانین ایمنی و بهداشتی، آنها مانعی بین دستان شما و مواد بالقوه خطرناک ایجاد می کنند و از شما در برابر آلاینده های احتمالی موجود در هوا، میکروب ها و آلرژن ها محافظت می کنند. دستکش های لاتکس مخصوصاً برای مشاغل حساس به سلامت و ایمنی مانند مراقبت های بهداشتی، خدمات غذایی و محیط های آزمایشگاهی مفید هستند.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید دستکش لاتکس باید در نظر بگیرید، تناسب آن است. برای ایجاد حداکثر محافظت از دست، یافتن دستکش هایی که به خوبی جا می گیرند اما دارای قدرت کافی برای مهارت کامل هستند، ضروری است. چیزی بیش از حد تنگ می تواند باعث ناراحتی و ایجاد شکستگی در یکپارچگی دستکش شود. هنگام انتخاب یک سایز، پیدا کردن یک سایز مناسب به کاهش خستگی در هنگام پوشیدن دستکش برای مدت زمان طولانی کمک می کند.

دستکش های لاتکس در اندازه های مختلفی وجود دارند که از بسیار کوچک تا بسیار بزرگ متغیر است، بنابراین قبل از سفارش دست خود را اندازه بگیرید. اگر نمی توانید پوست خود را به راحتی داخل دستکش حرکت دهید، انتخاب اندازه نادرست می تواند ناراحت کننده باشد و کار را دشوار کند. اطمینان حاصل کنید که دستکش های لاتکس درجه پزشکی را انتخاب می کنید زیرا آنها از انواع دیگر قوی تر هستند و مقررات بهداشتی سختگیرانه را رعایت می کنند.

در انتخاب دستکش لاتکس، جنس مواد نیز فاکتور مهمی است. شما باید به دنبال دستکشی بگردید که از مواد لاتکس درجه یک ساخته شده باشد، زیرا جایگزین های ارزان تر به راحتی نازک می شوند یا ترک می خورند و محافظت شما را به خطر می اندازند. اگر به دنبال چیز خاصی هستید، می‌توانید دستکش‌هایی را انتخاب کنید که با مواد مقاوم در برابر عرق پوشانده شده‌اند تا به راحتی در محیط‌های گرم کمک کنند.

دستکش لاتکس بدون پودر آبی

بیشتر دستکش‌های لاتکس دارای سطح براقی هستند که به آنها قدرت در دست گرفتن برتری می‌دهد تا از لغزش جلوگیری کند و در عین حال تناسب شکلی برای انگشتان و دست‌های شما ایجاد کند. علاوه بر این، برخی از انواع سطوح بافت دار را خواهید یافت که هنگام کار با مواد صاف یا مرطوب مانند روغن، ظروف شیشه ای، وسایل الکترونیکی و غیره، چسبندگی شما را حتی بیشتر افزایش می دهند.

دستکش‌های لاتکس عموماً برای استفاده برای همه بی‌خطر هستند، زیرا از خواص ضد حساسیت ساخته شده‌اند، اما اگر فردی به لاتکس حساسیت دارد، جایگزین‌های غیرلاتکس زیادی از جمله دستکش‌های نیتریل و وینیل وجود دارد. دستکش‌های نیتریل به دلیل استحکام و دوام برتر نسبت به سایر جایگزین‌ها، اغلب جایگزین ترجیحی برای حرفه‌ای‌ها هستند.

قابلیت پوشیدن و چسبندگی دستکش‌های لاتکس بسته به سازنده متفاوت است، بنابراین خرید عمده برای خرید بسیار مهم است، زیرا کیفیت یا سبک بالاتری از مواد را در قبال پول خود دریافت خواهید کرد. بسیاری از مردم دستکش های بدون پودر را ترجیح می دهند زیرا احتمال استنشاق پودر یا تماس با مواد خاص را کاهش می دهند. نسخه‌های پودری معمولاً اگر پس از استفاده به درستی شسته نشوند، آثار تحریک‌کننده‌ای روی دست‌ها باقی می‌گذارند.

به طور کلی، به راحتی می توان فهمید که چرا دستکش های لاتکس انتخاب پیشرو در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی و کسانی هستند که در صنایعی مانند خدمات غذایی یا تنظیمات آزمایشگاهی فعالیت می کنند. با قدرت برتر، دقت مناسب، محافظت در برابر آلاینده های موجود در هوا، مقاومت در برابر سوراخ شدن و پارگی، و در دسترس بودن در گزینه های بدون پودر. جای تعجب نیست که امروزه دستکش‌های لاتکس بخش اساسی بسیاری از پروتکل‌های ایمنی شغلی هستند.

دستکش لاتکس بدون پودر اپی پرفکت

دستکش های لاتکس بیمارستانی یک مانع ارزان و موثر بین پرسنل پزشکی و بیمار ایجاد می کنند و از هر دو در برابر مواد بالقوه خطرناک محافظت می کنند. یک قطعه ضروری از تجهیزات ایمنی برای هر محیط بیمارستانی، سطح بالایی از محافظت را در برابر مایعات بدن و میکروب هایی که می توانند باعث عفونت شوند، فراهم می کنند.

مهمترین نکته ای که هنگام خرید دستکش لاتکس بیمارستانی باید به آن توجه کنید، یافتن دستکش مناسب برای دستانتان است. دستکش باید به خوبی روی دست شما قرار گیرد و در عین حال تحرک کافی برای حرکت انعطاف پذیر انگشتان و دستان شما داشته باشد. خرید دستکش‌های خیلی کوچک می‌تواند باعث ایجاد ترک در لاتکس شود که می‌تواند سوراخ‌هایی را باز کند و خطر ابتلای فردی که آن را می‌پوشد، ایجاد کند.

مواد لاتکس مورد استفاده در دستکش‌های بیمارستانی معمولاً کمی ضخیم‌تر از سایر انواع دستکش‌ها است تا در طول شیفت‌های طولانی دست‌کاری اقلام استحکام و دوام بالاتری را ارائه دهد. همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر پارگی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود در هنگام پوشیدن کشش راحت‌تر شود و همچنین در هنگام استفاده از سوراخ شدن و پارگی محافظت می‌کند. دستکش های لاتکس درجه پزشکی در تمام محیط های بیمارستانی که باید قوانین بهداشتی سختگیرانه رعایت شود ضروری است، بنابراین مطمئن شوید که محصولات با کیفیت بالا را انتخاب می کنید.

عامل چسبندگی یکی از دلایل اصلی استفاده از دستکش های لاتکس در محیط های پزشکی است. پرسنل پزشکی با ایجاد یک دستگیره ایمن بر روی هر مورد، می توانند با اطمینان از سرنگ، پنس و سایر اشیاء تیز بدون ترس از لیز خوردن آنها از دست خود استفاده کنند. علاوه بر این، دستکش های لاتکس با ایجاد عایق اضافی در برابر مواد سرد و گرم، جابجایی اقلام را هنگام کار طولانی راحت تر می کنند.

دستکش لاتکس بدون پودر حریر

همچنین می توانید دستکش های لاتکس بیمارستانی را با مواد مقاوم در برابر عرق در داخل تی خریداری کنید. 

او دستکشی دارد که دستان شما را در طول روز خشک و راحت نگه می‌دارد و تمرکز روی کارهایی را که در دست دارید آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های مطلوب برخی از مارک ها این است که آنها دارای یک درمان ویژه هستند که به کاهش الکتریسیته ساکن کمک می کند و آنها را برای دست زدن به تجهیزات الکترونیکی حساس مانند ضربان سازها و اسکنرها مناسب تر می کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که بسیاری از برندها گزینه‌های پودری و بدون پودر را ارائه می‌دهند – دستکش‌های بدون پودر ترجیح داده می‌شوند زیرا احتمال تماس هرگونه پودری با موارد خاصی را در حین استفاده کاهش می‌دهند. اگر نمی‌توانید آنچه را که نیاز دارید در فروشگاه‌ها پیدا کنید، فروش آنلاین منبع قابل اعتمادی است که طیف وسیعی از اندازه‌ها (از بسیار کوچک تا بسیار بزرگ) را در مواد مختلف از جمله نیتریل و وینیل ارائه می‌دهد، مناسب برای کسانی که به آن حساسیت دارند. لاتکس

با ارائه محافظت عالی در برابر میکروب ها، مایعات بدن و سوراخ ها؛ دستکش های لاتکس بیمارستانی درجه پزشکی یک روش مقرون به صرفه برای پرسنل پزشکی است تا وظایف خود را ایمن و کارآمد بدون خطر عفونت یا آسیب انجام دهند. قدرت و ضریب چسبندگی برتر همچنین هنگام دست زدن به اقلام برای مدت طولانی راحتی را ارائه می دهد و آنها را به یک وسیله ضروری برای هر محیط بیمارستان تبدیل می کند.