به فروشگاه اینترنتی کالا مصرفی خوش آمدید!

علاقه مندی ها

دستکش نیتریل آبی نیتکس

مدل: نیتکس
شناسه محصول: 256

146000


به دلیل نوسانات قیمت قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش نیتریل آبی ایرانی

دستکش های نیتریل یکی از چندکاره ترین و کاربردی ترین دستکش هایی هستند که می توانید برای کارهای مختلف استفاده کنید. یک انتخاب محبوب در میان متخصصان پزشکی، آنها محافظت برتر مانع و تناسب راحت را در مقایسه با سایر انواع دستکش ارائه می دهند. آنها همچنین در برابر سوراخ شدن، ساییدگی و نشت مواد شیمیایی مقاوم هستند - آنها را به گزینه ای ایده آل برای هر کارمند مراقبت های بهداشتی تبدیل می کند.

چیزی که دستکش‌های نیتریل را از سایر محصولات متمایز می‌کند این است که استحکام، دوام و انعطاف‌پذیری عالی را برای بسیاری از کاربردها ارائه می‌کنند. بخشی از این به دلیل ساختار چند لایه آنها است که شامل ترکیبی منحصر به فرد از لاستیک مصنوعی برای ایجاد مقاومت برتر در برابر مواد شیمیایی و سایش است. استفاده از لایه‌های دستکش نیتریل باعث افزایش مقاومت در برابر سوراخ‌شدگی و پارگی می‌شود، در حالی که پوشیدن آن در دوره‌های طولانی راحت باقی می‌ماند. علاوه بر این، آنها با سرآستین‌های مهره‌ای تعبیه‌شده برای کمک بیشتر به حفظ تناسب اندام در حین انجام فعالیت‌های روزانه ارائه می‌شوند.

دستکش‌های نیتریل نیز بدون پودر هستند، که به کاهش حساسیت به لاتکس و جلوگیری از چسبیدن دستکش‌ها به هم در هنگام انباشتگی معروف است. این به ساده‌سازی فرآیند تولید، کاهش هزینه‌ها برای کاربران و در نهایت کمک می‌کند تا محیط کار یا پزشکی شما تا حد امکان ایمن و تمیز باشد.

برخلاف دستکش‌های لاتکس، دستکش‌های نیتریل دارای ضخامت‌های مختلفی هستند و دارای یک لایه دوام اضافی هستند که به آنها اجازه می‌دهد با خیال راحت برای کاربردهای مختلف استفاده شوند. متخصصان پزشکی از ماندگاری طولانی‌تر آن‌ها قدردانی می‌کنند زیرا بدون کشش یا از دست دادن استحکام کششی آن‌طور که اغلب با دستکش‌های لاتکس اتفاق می‌افتد، کش می‌شوند. و از آنجایی که آنها حاوی ذرات پودری نیستند، لازم نیست نگران ایجاد شلوغی های اضافی در اطراف محل کار خود به دلیل باقی مانده پودر طبیعی باشید.

در عین حال، دستکش های نیتریل سبک هستند و حساسیت لمسی فوق العاده ای را ارائه می دهند. این به کارکنان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا کارهای ضروری مانند انجام دقیق سوزن زدن یا معاینه بیماران را بدون داشتن احساس پوشیدن دستکش های حجیم انجام دهند. آنها حتی در برابر آب نیز مقاوم هستند و برای مجموعه ای از کارهای خدمات غذایی مانند دست دادن ظروف پخت و پز داغ یا تهیه ظروف در محیط های آشپزخانه که رعایت بهداشت ضروری است، ایده آل است.

دستکش های نیتریل در مقایسه با سایر مواد دستکش مزایای زیادی از جمله حساسیت لمسی بالا، دوام بیشتر، مقاومت در برابر سوراخ شدن و خواص ضد آب دارند که آنها را به راه حلی ایده آل برای انواع روش های پزشکی و کارهای خطرناک تبدیل می کند. طراحی بدون پودر آنها تضمین می‌کند که کاربران در معرض آلرژن‌های احتمالی ناشی از فرآیند تخریب ذرات معلق در هوا قرار نگیرند و طراحی چند لایه آن‌ها که دارای لاستیک مصنوعی است به آنها کمک می‌کند بیشتر از مواد دیگر دوام بیاورند. آنها نه تنها برای متخصصان پزشکی عالی هستند، بلکه می توانند برای هرکسی که به محافظت قابل اعتماد در برابر مواد شیمیایی خشن یا محیط های پر از باکتری نیاز دارند نیز عالی باشند.

دستکش معاینه نیتریل نیتکس

دستکش‌های نیتریل پزشکی انتخابی برتر برای زمانی هستند که به محافظت عالی در محل کار یا در محیط پزشکی نیاز دارید. چه به دنبال محافظت در برابر باکتری ها، ویروس ها یا حتی مواد شیمیایی باشید، دستکش های نیتریل ایمنی و محافظت نهایی را برای پزشکان، جراحان و سایر موسسات مراقبت های بهداشتی فراهم می کند.

این دستکش‌ها که با لایه‌های متعدد لاستیک مصنوعی بادوام (نیتریل) ساخته شده‌اند، در مقایسه با سایر مواد دستکش، محافظت عالی در برابر سوراخ شدن و پارگی دارند. آنها همچنین دارای سرآستین‌های مهره‌ای داخلی هستند که اطمینان حاصل می‌کند که دستکش به‌خوبی و ایمن روی دست‌های کاربر قرار می‌گیرد. با ماندگاری طولانی‌تری نسبت به دستکش‌های لاتکس، دستکش‌های نیتریل برای استفاده طولانی‌مدت یا برای افرادی که نیاز به انجام کارهای دقیق یا معاینه بیماران دارند، عالی هستند.

علاوه بر این، دستکش‌های نیتریل پزشکی بسیار سبک وزن هستند و سطح فوق‌العاده‌ای از حساسیت لمسی را حتی زمانی که برای مدت طولانی استفاده می‌شوند، ارائه می‌دهند. آنها همچنین حاوی هیچ پودر یا ذرات نیستند که آنها را ضد حساسیت می کند و خطر واکنش های آلرژیک ناشی از تخریب ذرات معلق در هوا را کاهش می دهد.

علاوه بر این، آنها در برابر آب مقاوم هستند که در هنگام انجام وظایف خدمات غذایی مانند دست زدن به ظروف پخت و پز داغ یا تهیه ظروف در محیط های آشپزخانه که حفظ سطح بالایی از بهداشت ضروری است، نگرانی ها را کاهش می دهد. علاوه بر این، آنها دارای خواص اضافی مانند افزایش ایمنی در برابر ساییدگی و نشت مواد شیمیایی هستند که آنها را برای افرادی که در محیط های خطرناک کار می کنند مناسب تر می کند.

دستکش‌های نیتریل پزشکی گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد آگاه و حرفه‌ای هستند که نیاز به تناسب مطمئن‌تری دارند و در عین حال آزادی انجام آزمایش‌ها و روش‌های ظریف بدون درز را دارند. آنها به طور گسترده در بسیاری از صنایع مانند تعمیر و نگهداری صنعتی، صنعت خودرو، حمل و نقل قطعات و سایر مشاغل پرخطر و همچنین کاربردهای پزشکی مانند جراحی، مراقبت از اتاق ضربه مغزی، استفاده از جعبه دستکش استریل، آزمایشگاه ها و غیره استفاده می شوند.

دستکش نیتریل به دلیل قیمت مقرون به صرفه، حساسیت لمسی خارق‌العاده و دوام برتر در مقایسه با سایر مواد، به سرعت به انتخاب مورد علاقه متخصصان پزشکی تبدیل می‌شوند. با ارائه سطح بی نظیری از محافظت و راحتی، ما دستکش های نیتریل پزشکی را برای افرادی که چیزی عملی و قابل اعتماد می خواهند توصیه می کنیم.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما