به فروشگاه اینترنتی کالا مصرفی خوش آمدید!

علاقه مندی ها

دستکش نیتریل اوپی پرفکت مشکی

مدل: اوپی پرفکت
شناسه محصول: 258

159500


به دلیل نوسانات قیمت قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش نیتریل اوپی مشکی

دستکش نیتریل نوعی دستکش محافظ و یکبار مصرف است که در محیط های پزشکی، صنعتی و آزمایشگاهی برای اهداف مختلف استفاده می شود. دستکش های مبتنی بر نیتریل که معمولاً از پلیمرها ساخته می شوند، بسیار بادوام هستند و در برابر سوراخ شدن و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. در نتیجه، دستکش‌های نیتریل می‌توانند به عنوان یک مانع فیزیکی در برابر مایعات بدنی مضر، آلاینده‌ها و سایر زباله‌هایی که در بسیاری از محیط‌های کاری با آن مواجه می‌شوند، عمل کنند.

دستکش‌های نیتریل به دلیل مزایای بیشماری که نسبت به سایر دستکش‌های لاستیکی یا لاتکس سنتی دارند، به یک انتخاب محبوب برای لباس‌های محافظ تبدیل شده‌اند. به طور خاص، این دستکش‌ها دارای استحکام، انعطاف‌پذیری و انعطاف‌پذیری قابل توجهی هستند و در عین حال سطح بالایی از راحتی را ارائه می‌کنند. آنها همچنین به طور قابل توجهی در برابر سوراخ شدن مقاوم تر از همتایان خود هستند و برای استفاده پزشکی و جابجایی مواد خطرناک ایده آل هستند.

مواد مورد استفاده در ساخت دستکش های نیتریل، آنها را جایگزین بسیار بهتری نسبت به لاتکس یا لاستیک برای کسانی که به هر یک از این مواد حساس هستند، تبدیل می کند. دستکش های نیتریل علاوه بر ضد حساسیت بودن، حاوی هیچ پروتئین لاستیکی طبیعی موجود در دستکش های لاتکس سنتی نیستند. بنابراین، آنها می توانند خطر واکنش های آلرژیک را در افرادی که از پوشیدن چنین لباس های محافظی ناراحت نیستند، کاهش دهند.

علاوه بر این، دستکش های نیتریل در مقایسه با انواع دیگر تجهیزات حفاظتی، محافظت عالی در برابر انواع مواد شیمیایی و حلال ها ارائه می دهند. این امر آنها را برای استفاده در محیط هایی که نیاز به تماس منظم با مواد خطرناک مانند مواد تمیز کننده، روان کننده ها و فرآورده های نفتی دارند، ایده آل می کند. دوام دستکش های کار نیتریل همچنین به این معنی است که در مقایسه با سایر جایگزین های یکبار مصرف، طول عمر بیشتری دارند. بنابراین، راندمان هزینه بالاتر برای هر برنامه کاربردی بدون به خطر انداختن ایمنی و حفاظت کارگران ارائه می شود.

علاوه بر این، افزایش مقاومت آن‌ها در برابر پارگی، دستکش‌های نیتریل را به دلیل طراحی سبک وزن، فرآیند پوشیدن بدون دردسر و تناسب کمتر حجیم، انتخاب برتر نسبت به مواد ضخیم‌تر مانند Silverlon یا Silver Guard می‌کند. در نتیجه این مزایا، کاربران می‌توانند هنگام استفاده از دستکش‌های نیتریل آسیب‌های ناشی از دست کمتری را نسبت به شرایط مشابه با استفاده از مواد سنگین تجربه کنند.

در نهایت، دستکش‌های کار نیتریل نیز در ضخامت‌های مختلفی عرضه می‌شوند که امکان سفارشی‌سازی کافی را در هنگام انتخاب لباس محافظ برای هر کار خاص فراهم می‌کند. روش‌های معمول اندازه‌گیری ضخامت دستکش شامل میلی‌متر (MM) یا گرم بر متر مربع (GSM) است. هر چه تعداد GSM بیشتر یا ضخامت میلی‌متر بیشتر باشد معمولاً نشان‌دهنده دستکش ضخیم‌تر است که می‌تواند محافظت بهتری در برابر بریدگی و ساییدگی ایجاد کند - با این حال ممکن است منجر به کاهش مهارت نیز شود که هنگام انتخاب پوشیدن دستکش مناسب توجه به آن مهم است.

در مجموع، دستکش‌های کار نیتریل سطوح بی‌نظیری از محافظت در برابر انواع خطرات را ارائه می‌کنند و در عین حال راحتی و مهارت بسیار خوبی را ارائه می‌کنند – و آنها را به انتخابی ایده‌آل برای هر کاربرد که نیاز به یک سد قوی در برابر مواد شیمیایی و حلال‌ها دارد و در عین حال از پرسنل در برابر آسیب محافظت می‌کند، تبدیل می‌کند. با مزایای بیشماری مانند محافظت استثنایی در برابر سوراخ‌ها، مقاومت شیمیایی برتر نسبت به نمونه‌های لاتکس یا لاستیکی، راحتی سطح بالا که انعطاف‌پذیری و مهارت را در طول استفاده حفظ می‌کند – تطبیق‌پذیری ارائه شده توسط دستکش‌های کار نیتریل، آنها را به انتخابی واضح برای هر محیط کاری تبدیل می‌کند.

دستکش نیتریل مارک اوپی مشکی

دستکش های نیتریل پزشکی نوعی دستکش محافظ و یکبار مصرف هستند که در محیط های مراقبت های بهداشتی به عنوان یک مانع فیزیکی برای کمک به جلوگیری از گسترش میکروب ها و آلودگی متقابل احتمالی استفاده می شود. برخلاف دستکش‌های لاتکس، دستکش‌های نیتریل از مواد لاستیکی مصنوعی ساخته شده‌اند که آن‌ها را در برابر سوراخ‌شدگی و مقاوم در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که دستکش‌های نیتریل پزشکی فاقد هر گونه پروتئین لاستیکی طبیعی هستند، ضد حساسیت هستند و خطر واکنش‌های آلرژیک را در میان افرادی که به استفاده از دستکش لاتکس حساس هستند کاهش می‌دهند.

هنگام انتخاب دستکش‌های نیتریل برای استفاده در محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی، توجه به ترکیب مواد مهم است، زیرا درجات مختلف ممکن است سطوح بالاتری از محافظت در برابر سوراخ‌ها یا سایر عوامل تحریک‌کننده را ارائه دهند. به طور کلی، دستکش های نیتریل درجه پزشکی دارای استانداردهای کنترل کیفیت دقیق برای عملکرد و راحتی بهینه هستند. در نتیجه، این نوع دستکش‌ها می‌توانند در مقایسه با سایر دستکش‌ها، اطمینان بیشتری از ایمنی در محیط‌های حساس مانند بیمارستان‌ها و مطب‌های پزشک ارائه دهند.

طراحی دستکش های نیتریل همچنین آنها را به یک انتخاب بسیار قابل اعتماد برای محافظت از کارکنان در برابر تماس با مایعات بیولوژیکی، آلاینده ها و سایر زباله ها تبدیل می کند که به طور بالقوه می توانند باعث عفونت یا سایر خطرات سلامتی شوند. دستکش‌های نیتریل پزشکی علاوه بر استحکام، انعطاف‌پذیری و دوام فوق‌العاده‌شان، راحتی بسیار خوبی را در طول استفاده فراهم می‌کنند و آن‌ها را به گزینه‌ای بدیهی برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی که به مدت طولانی نیاز دارند، ارائه می‌کنند.

در نهایت، این دستکش‌ها دارای گزینه‌های ضخامت مختلفی هستند که می‌توان آن‌ها را بر حسب میلی‌متر (MM) یا گرم بر متر مربع (GSM) اندازه‌گیری کرد. هر چه تعداد GSM بیشتر باشد یا ضخامت میلی‌متری ضخیم‌تر باشد، معمولاً نشان‌دهنده دستکش ضخیم‌تر است که برای فعالیت‌های پرخطری که نیاز به محافظت بیشتر در برابر بریدگی یا ساییدگی دارند، مناسب است. توجه به این نکته مهم است که این دستکش ها همچنین می توانند در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خاصی مقاومت داشته باشند - اما در محیط های کاری خطرناک کاملاً مناسب نیستند.

به طور کلی، دستکش‌های نیتریل پزشکی راه‌حل ایده‌آلی برای هر برنامه‌ای هستند که نیاز به پوشیدن محافظ بادوام دارند و در عین حال مهارت و راحتی مطلوب را در طول استفاده ارائه می‌دهند. این دستکش‌ها با قدرت بی‌نظیر و انعطاف‌پذیری بهتر، به‌عنوان یک مانع مؤثر در برابر باکتری‌های بالقوه مضر، مایعات بدن و سایر مواد خطرناکی که در بسیاری از محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی با آن مواجه می‌شوند، عمل می‌کنند و به طور موثری خطر عفونت و بیماری را کاهش می‌دهند. هنگام انتخاب تجهیزات محافظ مناسب، به چیزی کمتر از حفاظت همه کاره ارائه شده توسط دستکش های نیتریل پزشکی بسنده نکنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما