به فروشگاه اینترنتی کالا مصرفی خوش آمدید!

علاقه مندی ها

دستکش نیتریل اینتکو مشکی

مدل: اینتکو
شناسه محصول: 260

تماس بگیرید


به دلیل نوسانات قیمت قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش نیتریل INTCO مشکی

دستکش‌های نیتریل محافظت و راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و آن‌ها را برای استفاده در طیف گسترده‌ای از صنایع و کاربردها ایده‌آل می‌کنند. دستکش‌های نیتریل از لاستیک مصنوعی ساخته شده‌اند که بسیار بادوام است و در برابر سوراخ‌شدگی، پارگی و سایش مقاومت بالایی دارد. آنها در اندازه ها و رنگ های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای بسیاری از بازارهای مختلف عرضه می شوند. دستکش های نیتریل چه در یک مغازه خودروسازی، آزمایشگاه، مرکز پزشکی یا هر محیط خطرناک دیگری کار می کنند، محافظت لازم را در برابر مایعات، مواد شیمیایی و سایر خطرات فراهم می کنند.

دستکش های نیتریل به دلیل حساسیت لمسی عالی و چسبندگی عالی انتخابی محبوب هستند. آنها در برابر بسیاری از مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند و در عین حال مهارت و راحتی عالی را ارائه می دهند. نیتریل از نظر مقاومت در برابر سوراخ شدن، مقاومت در برابر پارگی و مقاومت در برابر سایش نسبت به لاتکس و وینیل برتری دارد. به همین دلیل، دستکش های نیتریل اغلب دستکش انتخابی برای متخصصان پزشکی و کسانی است که با مواد شیمیایی خطرناک کار می کنند.

دستکش های نیتریل در انواع پودری، غیرپودری و درجه امتحان عرضه می شوند. استفاده از دستکش های پودری به دلیل وجود پودر محلول در آب آسان تر است در حالی که دستکش های غیر پودری برای کسانی که محیط بدون پودر را ترجیح می دهند در دسترس هستند. دستکش‌های نیتریل درجه امتحان سطح بسیار بالایی از حساسیت لمسی را ارائه می‌دهند که معمولاً برای استفاده پزشکی لازم است. در نهایت، مهم است که بهترین دستکش نیتریل را برای کاربرد خاص خود انتخاب کنید.

یکی از مزایای اولیه دستکش های نیتریل مقاومت شیمیایی ذاتی آنهاست. این امر آنها را برای استفاده در محیط های خطرناک مانند مراکز پزشکی و آزمایشگاه ها ایده آل می کند. نیتریل می تواند اسیدها، الکل ها، اسیدها، بازها و کتون های مختلف را بدون خطر شکستن یا شسته شدن مواد شیمیایی خطرناک در محیط اداره کند. این امر به ویژه در هنگام کار با پاتوژن های منتقله از خون یا انجام آزمایش های آزمایشگاهی که نیاز به تماس با مواد خطرناک دارند مهم است - نیتریل یک لایه حفاظتی اضافی بین دستان شما و موادی که با آنها کار می کنید فراهم می کند.

دستکش‌های نیتریل در مقایسه با دستکش‌های لاتکس یا وینیل از مقاومت بسیار بالایی در برابر سوراخ شدن برخوردار هستند - چند برابر بیشتر از دو برابر! این لایه حفاظتی اضافی، این دستکش‌ها را برای کسانی که سوزن‌ها و سرنگ‌ها را در محیط‌های پزشکی کار می‌کنند - و همچنین هر کسی که نیاز به یک مانع مطمئن بین دست‌هایشان و آسیب احتمالی ناشی از شیشه شکسته یا اشیای فلزی دندانه‌دار دارند، به بهترین انتخاب تبدیل می‌کند. قدرت نیتریل همچنین به جلوگیری از پارگی‌های ناخواسته در هنگام سایش و پارگی منظم کمک می‌کند – تضمین ایمنی دست‌های شما بدون توجه به کار انجام شده.

نیتریل نسبت استحکام به وزن بسیار خوبی دارد در حالی که در دست بسیار انعطاف پذیر و راحت است – زمانی که با حرکات مکرر مانند کار خط مونتاژ یا مرتب کردن اقلام ظریف سر و کار دارید عالی است. دستکش‌های نیتریل نهایتاً حساسیت لمسی باورنکردنی را ارائه می‌کنند و در عین حال سطوح بالایی از محافظت در برابر مایعات، مواد شیمیایی، نوک تیز یا لبه‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. این ترکیب باعث می‌شود این دستکش‌ها برای استفاده در محیط‌های پزشکی ایده‌آل باشند، در حالی که همچنان محافظت بیشتری را برای مکان‌های کاری خارج از مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند - که در نهایت هم راحتی و هم محافظت را بدون توجه به محیطی که در آن کار می‌کنید، ارائه می‌کند.

دستکش نیتریل مارک INTCO  مشکی

وقتی صحبت از استفاده پزشکی به میان می آید، دستکش های نیتریل بهترین انتخاب متخصصان پزشکی هستند. آنها مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن و پارگی دارند در حالی که سطح فوق العاده بالایی از مهارت و حساسیت لمسی را ارائه می دهند. دستکش‌های نیتریل از طیف وسیعی از لاستیک‌های مصنوعی ساخته شده‌اند که استحکام و محافظت فوق‌العاده‌ای در برابر مایعات، مواد شیمیایی و سایر خطرات ایجاد می‌کنند. دستکش های نیتریل درجه پزشکی به طور خاص برای استفاده در محیط های پزشکی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها طراحی شده اند.

دستکش های نیتریل پزشکی در مقایسه با دستکش های لاتکس و وینیل مقاومت بالاتری در برابر سوراخ شدن و پارگی دارند. قدرت نیتریل همان چیزی است که آنها را به گزینه ای ایده آل برای بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر محیط های پزشکی تبدیل می کند. با این محافظت، دستکش‌های نیتریل درجه پزشکی مهارت و حساسیت بسیار خوبی را ارائه می‌کنند - به کادر پزشکی اجازه می‌دهند وظایف خود را به راحتی انجام دهند. استحکام ذاتی این دستکش ها همچنین به جلوگیری از بریدگی یا سوراخ شدن تصادفی اشیاء تیز کمک می کند - عبور میکروارگانیسم ها از مانع دستکش و آلوده کردن فرد یا بیمار را دشوارتر می کند.

دستکش های نیتریل درجه پزشکی در دو نوع غیر پودری و پودری موجود هستند. دستکش های بدون پودر برای کسانی که محیطی بدون پودر را ترجیح می دهند ایده آل هستند، در حالی که دستکش های پودری استفاده از آن ها را در موقعیت هایی مانند تعویض پانسمان یا انجام روش های طولانی آسان تر می کند. دستکش‌های نیتریل درجه پزشکی نیز در انواع امتحانی موجود هستند و سطوح بالاتری از حس لامسه را هنگام انجام کارهای ظریف مانند تنظیم IV یا انجام معاینات حساس ارائه می‌دهند.

دستکش‌های نیتریل پزشکی علاوه بر محافظت و راحتی عالی، مقاومت شیمیایی زیادی در برابر انواع مختلف دارند. از موادی مانند اسیدها، بازها، الکل ها، روغن ها، گریس ها، کتون ها و اسیدها. این امر آنها را برای استفاده در آزمایشگاه‌ها، بانک‌های خون و سایر محیط‌هایی که در آن مواد خطرناک وجود دارد، ایده‌آل می‌کند. این مقاومت شیمیایی به پاتوژن های منتقله از خون نیز گسترش می یابد - پوشنده را از عفونت در طول مراحل مراقبت از بیمار یا معاینات پس از مرگ در امان نگه می دارد.

صرف‌نظر از کاربرد مورد نیاز، دستکش‌های نیتریل درجه پزشکی محافظت عالی ارائه می‌دهند که اکثر انواع دستکش‌های دیگر به سادگی نمی‌توانند با آن مطابقت داشته باشند. مقاومت بالای آنها در برابر سوراخ شدن و پارگی آنها را به گزینه ای ایده آل برای بیمارستان ها و کلینیک هایی تبدیل می کند که اغلب باید سوزن های تیز یا شیشه های شکسته را بکار گیرند. در عین حال، حساسیت لمسی عالی آنها به پرسنل پزشکی اجازه می دهد تا وظایف خود را به راحتی انجام دهند در حالی که حداکثر راحتی را در طول مدت شیفت خود تجربه می کنند. دستکش‌های نیتریل پزشکی نهایتاً سطح ایمنی و راحتی کاملی را ارائه می‌کنند - و آنها را به بهترین انتخاب در میان متخصصان پزشکی تبدیل می‌کند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما