به فروشگاه اینترنتی کالا مصرفی خوش آمدید!

علاقه مندی ها

گاز استریل طبی پارمین

شناسه محصول: 246

تماس بگیرید


به دلیل نوسانات قیمت قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی شماره موبایل خود را وارد نمایید

گاز استریل پارمین

گاز استریل انتخاب مناسبی برای نیازهای مراقبت از زخم شما است. گاز استریل با پارچه سبک، نرم و غیر بافته ساخته شده است تا ملایم و مطابق با محل زخم باشد. این گاز خاصیت جذب و فتیله کنندگی عالی دارد تا زخم شما را خشک و عاری از عفونت نگه دارد. یک انتخاب ایده آل برای متخصصان مراقبت از زخم های پزشکی، طراحی استریل خطر آلودگی را به حداقل می رساند تا بالاترین سطح ایمنی را برای بیماران تضمین کند.

گاز استریل از پلی استر و پارچه ابریشم مصنوعی ساخته شده است. الیاف پلی استر و ابریشم مصنوعی سبک و نرم هستند و در عین حال که به طور موثر به پوست می‌چسبند، راحتی طولانی‌مدت را فراهم می‌کنند. ترکیب ویژه الیاف همچنین پارچه‌ای غیر بافته ایجاد می‌کند که در برابر پارگی مقاوم است و امکان جداسازی آسان را بدون برجای گذاشتن هیچ گونه زباله یا الیافی فراهم می‌کند. ماهیت نبافته گاوز استریل نیز از باز شدن و خرد شدن آن جلوگیری می کند، به طوری که می تواند چندین بار مصرف را تحمل کند.

گاز استریل را می توان برای پیچیدن زخم یا پانسمان استفاده کرد. طراحی شده است تا رطوبت را از بین ببرد و از عفونت در محل زخم جلوگیری کند و در عین حال آن را تمیز و خشک نگه دارد. جذب در هنگام برخورد با زخم ها کلیدی است و گاز استریل در این کار برتر است. ساختار منحصر به فرد آن امکان جذب سریع مایعات را فراهم می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای متخصصان مراقبت از زخم تبدیل می کند. نه تنها رطوبت را به سرعت از زخم ها دور می کند، بلکه به دلیل ماهیت منطبق بر آن، ناحیه را بسته می کند تا از آلودگی بیشتر جلوگیری کند.

علاوه بر قابلیت جذب و فتیله برتر، هر رول گاز استریل نیز از قبل استریل شده است تا بتوان بلافاصله پس از باز شدن بدون نیاز به استریلیزاسیون اضافی از آن استفاده کرد. این امر حداکثر ایمنی و تمیزی را برای ناحیه زخم بیمار در هر بار استفاده تضمین می کند.

استفاده از گاز استریل یک راه آسان برای محافظت از زخم ها یا ایجاد یک پوشش یا لایه محافظ روی هر گونه خطوطی است که ممکن است نیاز داشته باشید. علاوه بر این که به شکل فوق‌العاده‌ای به راحتی به نوارهایی تقسیم می‌شوند که می‌توانند با هر شکلی که نیاز دارید مطابقت داشته باشد، آنها در اندازه‌های مختلفی هستند، بنابراین می‌توانید بهترین گزینه را برای نیازهای فردی خود انتخاب کنید - از پدهای 4 اینچ در 4 اینچ تا رول‌هایی که اندازه 2 اینچ در 8 یارد در طول. علاوه بر این، آنها ریزش ندارند، بنابراین لازم نیست نگران تکه های پارچه باقی مانده پس از استفاده یا برداشتن باشید.

خرده فروشان لوازم عمومی اغلب گاز استریل را در کیت هایی با اندازه های مختلف حمل می کنند تا بتوانید هر آنچه را که برای زخم های خاص نیاز دارید آماده کنید. این کیت ها برای مطب های پزشکی، امکانات جراحی یا هر جای دیگری که به مراقبت دقیق زخم نیاز است ایده آل هستند.

در مجموع، گاز استریل یک انتخاب عالی برای متخصصان پزشکی است که به تکنیک های ایمن و تمیز هنگام ارائه درمان زخم به بیماران نیاز دارند. ترکیب منحصربه‌فرد پارچه آن را سبک وزن و در عین حال بادوام می‌کند، درزهای مهر و موم شده آن قابلیت جذب و فتیله‌کردن فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، و پیش استریل کردن آن تضمین می‌کند که بدون نیاز به زمان آماده‌سازی اضافی می‌توان از آن استفاده کرد. بعلاوه، اندازه‌های متنوع آن، آن را برای هر نیاز پزشکی مناسب می‌سازد - از مناطق بزرگی که نیاز به پوشش دارند، مانند موارد ناشی از عمل جراحی یا زخم‌ها گرفته تا خراش‌های جزئی یا بریدگی‌هایی که نیاز به محافظت بهداشتی دارند - گاز استریل انتخابی عالی برای تمام مراقبت‌های زخم شماست. نیاز دارد.

گاز استریل پزشکی انتخاب ایده آلی برای متخصصان پزشکی است که به دنبال راه حل های برتر مراقبت از زخم هستند. ساخته شده از پارچه های سبک و نرم و از قبل استریل شده برای راحتی، انتخاب ایده آلی برای استفاده دقیق از پانسمان زخم و بانداژ است.

هر محصول استریل گاز طبی از ترکیب منحصربه‌فردی از الیاف پنبه، ویسکوز و پلی استر ساخته شده است که ضمن ایجاد قابلیت جذب و فتیله، محافظت عالی در برابر عفونت را ارائه می‌دهد. سبک وزن و در عین حال بادوام، این ترکیب منحصربه‌فرد از پارچه‌ها، ماده‌ای نبافته را ایجاد می‌کند که در برابر پارگی مقاوم است و اجازه می‌دهد به راحتی گاز گاز را بدون برجای گذاشتن الیاف یا خرده‌ریزی پاک کنید. ماهیت نبافته آن همچنین خطر باز شدن و خرد شدن را به حداقل می رساند و امکان استفاده مجدد از چندین بار را بدون آسیب رساندن به گاز فراهم می کند.

بر خلاف سایر محصولات گاز مانند، گاز استریل پزشکی برای راحتی و ایمنی در هنگام باز کردن، از قبل استریل شده است. این تضمین می کند که می توان آن را بلافاصله پس از استفاده بدون نیاز به زمان آماده سازی اضافی استفاده کرد و در نتیجه خطر احتمالی آلودگی را از بین می برد. علاوه بر این، درزهای مهر و موم شده آن از هرگونه آلودگی بیشتر در حین استفاده محافظت می کند تا حداکثر آرامش را برای متخصصان پزشکی و محافظت عالی برای بیماران تضمین کند.

گاز استریل پزشکی در اندازه ها و مقادیر مختلفی عرضه می شود، بنابراین می توانید اندازه مناسب را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید - از پدهای 4 اینچ در 4 اینچ تا رول های بزرگ که طول آنها 2 اینچ در 8 یارد است. مهم نیست به چه اندازه ای نیاز دارید، مطمئناً برای ایجاد محافظت و پشتیبانی عالی در هنگام پانسمان زخم یا بانداژ مناسب است.

گاز استریل پزشکی نه تنها برای متخصصان پزشکی مناسب است، بلکه می تواند در خانه و حتی در طول سفر نیز استفاده شود. با آن به دلیل خاصیت جذب برتر، می تواند به راحتی هر مایع یا مایع بدن - مانند خون - را برای جلوگیری از عفونت جذب کند، در حالی که ماهیت سازگار آن به آن اجازه می دهد به راحتی به هر زخم یا کانتور بچسبد. بعلاوه، با ترکیب منحصربفرد پارچه‌ها، لازم نیست نگران تکه‌های پارچه‌ای که پس از استفاده باقی می‌مانند، نباشید که آن را برای مصارف خانگی عالی می‌کند.

در مجموع، گاز استریل پزشکی یک انتخاب عالی برای متخصصان پزشکی است که به تکنیک‌های ایمن و تمیز هنگام ارائه درمان زخم به بیماران نیاز دارند. با خاصیت جذب، فتیله و سازگاری عالی، برای استفاده در مطب پزشکی و همچنین در خانه یا هنگام مسافرت به دلیل وزن سبک و اندازه های متعدد در دسترس، ایده آل است. علاوه بر این، با استفاده از پیش استریلیزاسیون که دقیقاً در بسته بندی گنجانده شده است، می توانید مطمئن باشید که هرگز نباید ایمنی بیمار را به دلیل یک محصول استریل نشده به خطر بیاندازید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما