به فروشگاه اینترنتی کالا مصرفی خوش آمدید!

علاقه مندی ها

گاز استریل طبی پرنون

مدل: پرنون
شناسه محصول: 248

تماس بگیرید


به دلیل نوسانات قیمت قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی شماره موبایل خود را وارد نمایید

گاز استریل پرنون

گاز استریل یک منبع پزشکی ضروری برای هر مرکز درمانی مدرن است. این محصول همه کاره برای تمیز کردن، بسته بندی و پانسمان زخم ها و همچنین آماده سازی پوست برای جراحی ضروری است. ساخته شده از مواد پنبه ای با کیفیت بالا، بسیار جاذب، تنها گاز استریل شده می تواند حداکثر محافظت را در برابر آلودگی های پس از جراحی یا بیرونی ایجاد کند.

گاز استریل در قالب های مختلفی عرضه می شود. گاز استاندارد به صورت رول یا پد، اسفنج‌های نبافته، قطعات گاز بافته باز و شکل‌های از پیش برش‌شده مناسب برای ابزار دقیق و روش‌ها موجود است. برای حداکثر محافظت، بسته های گاز استریل بسته بندی شده به صورت جداگانه را می توان در جراحی ها و مراقبت از زخم استفاده کرد. اینها اطمینان بیشتری را ایجاد می کنند که تمام مواد پانسمان مورد استفاده در طی یک روش پزشکی عاری از آلودگی باقی می مانند.

هنگام مراقبت از بیماران مبتلا به زخم های برش پس از جراحی، یک پانسمان ایده آل باید چند منظوره باشد تا وظایف متعددی را در طول فرآیند بهبود انجام دهد. نود و نه درصد باکتری ها باید از بین بروند تا زخم به خوبی بهبود یابد. به همین دلیل، استفاده از گازهای استریل شده در هر محیط مراقبت بهداشتی یک الزام مطلق است. گاز خود محیط مناسبی را برای بهبود موفقیت آمیز زخم فراهم می کند، زیرا بسیار قابل تنفس است و به هوا اجازه می دهد گردش کند و از رشد باکتری ها در داخل پانسمان جلوگیری کند. علاوه بر این، بیشتر فرآیندها از اشعه گاما یا اتوکلاو بخار استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ اثری از باکتری در محصول در حین ذخیره سازی باقی نمی ماند.

گاز استریل به دلیل خاصیت جاذب آن، یکی از اجزای کلیدی در هنگام تخلیه زخم یا آبسه است. جذب بالای آن از آسیب بیشتر به پوست جلوگیری می کند و در عین حال نواحی اطراف را تمیز و خشک نگه می دارد. پدهای گاز همچنین به اندازه‌ای نرم هستند که می‌توانند به راحتی در برابر محل‌های برش بدون آسیب رساندن به بافت‌های ترمیم شده زیر آن محافظت کنند و به راحتی می‌توانند به منظور جلوگیری از آلودگی بیشتر روی مناطق آسیب‌دیده اعمال شوند.

هنگام استفاده و دور انداختن اقلام گاز استریل بسته بندی شده مانند پدها و سواب ها، باید اقدامات احتیاطی ویژه ای انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد پانسمان در طول عمل بدون آلودگی باقی می مانند. این شامل پوشیدن دستکش یکبار مصرف هنگام دست زدن به بسته بندی ها و پرهیز از دست زدن مستقیم به مواد بسته بندی شده با دست خالی است. علاوه بر این، تمام پانسمان ها باید به محض اینکه از بسته بندی خارج شدند به طور مناسب در سطل های زباله پزشکی دور ریخته شوند تا از هرگونه آلودگی متقاطع سطوح رسانه ای دیگر در یک مرکز جلوگیری شود.

گاز استریل یک لوازم جانبی پزشکی با ارزش است که برای هر موجودی بیمارستان یا کلینیک ضروری است. ساخته شده از مواد پنبه ای بسیار قابل تنفس، محافظت عالی در برابر عفونت ایجاد می کند و با اجازه دادن به هوا برای گردش در اطراف مناطق آسیب دیده، بهبود زخم را تشویق می کند. بسته بندی استریل شده با طراحی خاص تضمین می کند که بسته بندی های جداگانه ایمن و مطمئن در طول عملیات هستند و اطمینان بیشتری را ارائه می دهد که هیچ گونه آلودگی سطحی با جابجایی آن رخ نمی دهد.

گاز استریل پزشکی یک محصول ضروری در هر مرکز بهداشتی مدرن است. این ماده باکیفیت و قابل تنفس برای تمیز کردن، بسته‌بندی و پانسمان زخم‌ها ضروری است، در حالی که یک بافر بین پارچه‌ها و ابزار پزشکی ایجاد می‌کند که امکان محافظت مناسب در برابر آلودگی و باکتری‌ها را فراهم می‌کند. گاز استریل پزشکی که از پنبه جاذب ساخته شده است به گونه ای طراحی شده است که نرم، سبک وزن و برای حداکثر راحتی خشک شود.

گاز استریل پزشکی در قالب ها و اندازه های مختلف موجود است. گازهای استاندارد را می توان به صورت رول یا پد خریداری کرد، در حالی که قطعات گاز بافته باز انبوه و اشکال از پیش برش شده مناسب برای ابزار دقیق و روش ها نیز موجود است. بسته های گاز استریل به صورت جداگانه برای جراحی و مراقبت از زخم ایده آل هستند. اجازه می دهد تا آرامش خاطر داشته باشید که هیچ آلاینده ای نمی تواند در هر بسته بندی فرار کند.

گاز استریل پزشکی نه تنها یک لایه محافظ در برابر عفونت ایجاد می کند، بلکه به ترمیم زخم نیز کمک می کند. مواد بسیار قابل تنفس آن با بدن بیمار حرکت می کند، به این معنی که همراه با تغییر پانسمان، هوا می تواند در اطراف محل زخم گردش کند و تجمع باکتری ها را کاهش دهد.

گاز استریل پزشکی همچنین بالشتک مناسبی برای محل‌های زخم آسیب‌پذیر نیز فراهم می‌کند. تماس فیزیکی با چنین نواحی ظریفی می‌تواند باعث آسیب به بافت‌های ترمیم کننده حساس شود، بنابراین استفاده از گاز چسب مناسبی را ایجاد می‌کند و از آسیب یا عفونت بیشتر در بالای زخم باز شده جلوگیری می‌کند.

هنگام مراقبت از بیماران مبتلا به زخم های پس از جراحی یا تخلیه، مهم است که اقدامات احتیاطی ویژه ای انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد پانسمان عاری از آلودگی باقی می مانند. این شامل پوشیدن دستکش یکبار مصرف هنگام دست زدن به بسته بندی ها و پرهیز از دست زدن مستقیم به مواد بسته بندی شده با دست خالی است. تمام گازهای پزشکی نیز باید به محض خارج شدن از بسته بندی آنها به طور مناسب در سطل های زباله پزشکی دور ریخته شود تا از آلودگی متقاطع سطوح دیگر جلوگیری شود.

گاز استریل پزشکی خدمات ارزشمندی در صنعت مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. استفاده از مواد با درجه بالا به این معنی است که برای چندین دهه در مراقبت های بعد از عمل، راه حل مورد استفاده بوده است. با اطمینان بیشتر، استفاده از آن به آلودگی کمک نمی کند، می تواند هنگام درمان بیماران خود آرامش خاطر را به شما بدهد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه کالا مصرفی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما