پد زیرانداز بیمار

زیرانداز یک وسیله ضروری روزمره برای محافظت از رختخواب و مبلمان هنگام رسیدگی به مسائل بی اختیاری است. ایده آل برای کسانی که از بی اختیاری ادرار رنج می برند، این پد دستی کمک می کند تا تخت، صندلی، کاناپه و هر مبلمان دیگری را عاری از لکه و بو نگه دارد. به عنوان یک امتیاز اضافی، زیر پد همچنین به جلوگیری از تحریک پوست کمک می کند و حتی می تواند به خشک نگه داشتن رختخواب در طول مدت زمان طولانی هنگام مواجهه با حوادث شبانه کمک کند.

زیر پد ساخته شده از مواد نرم و جاذب، به گونه ای طراحی شده است که نهایت راحتی و محافظت را ارائه دهد. لایه رویی از ماده ای نرم و در عین حال بادوام ساخته شده است که باعث تنفس می شود و به دور نگه داشتن رطوبت از پوست کمک می کند، در حالی که لایه دوم به آرامی مایع را از بدن دور می کند و آن را از سطح مبلمان قفل می کند و مطمئن می شود که اینطور نیست. هر گونه لکه یا بو شرم آور را پشت سر بگذارید.

پد زیرانداز بیمار ارزان

زیر پد دارای یک نوار چسب در قسمت پایینی است که امکان اتصال ایمن به مبلمان را فراهم می کند و مطمئن می شود که در جای خود باقی می ماند. همچنین دارای یک لایه ضد آب پیشرفته است که به محافظت از تشک و ملافه در برابر هر گونه مایعاتی که ممکن است از زیر بالشتک عبور کند کمک می کند. زیر پد قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و با شستشوی منظم به راحتی می توان آن را در شرایط عالی نگهداری کرد. این محصول با تاییدیه Oeko-tex مراقبت ویژه ای را تضمین می کند و در عین حال بر روی پوست لطیف ملایم است و عاری از هرگونه مواد مضر است.

در عین حال، زیر پد در جذب هر گونه مایعات ناخواسته و دور نگه داشتن آنها از رختخواب و مبلمان بسیار موثر است. به لطف ساختار پیشرفته و مواد فوق جاذب، زیر پد قادر است تا چهار برابر وزن خود را در مایعات نگه دارد. به سرعت مایعات را از بدن دور می کند و آنها را به دام می اندازد، بنابراین مبلمان و ملافه می توانند تمیز و خشک بمانند.

پد زیرانداز بیمار قابل شستشو

زیر پد راه حل عالی برای کسانی است که با مشکلات بی اختیاری سر و کار دارند. این به محافظت از مبلمان و ملافه در برابر نشت و لکه های ناخواسته کمک می کند و می تواند بر روی هر سطح خواب از تخت گرفته تا صندلی استفاده شود. علاوه بر این، زیر پد به کاهش سوزش روی پوست کمک می کند و آن را خشک و راحت نگه می دارد. و به لطف نوار چسب آن، زیر پد به طور ایمن در جای خود باقی می ماند و بدون توجه به موقعیت، امکان استفاده بدون نگرانی را فراهم می کند. در مجموع، زیر پد همان چیزی است که برای محافظت بیشتر و آرامش بیشتر لازم است.

اگر در هنگام مواجهه با مشکلات بی اختیاری بدن به دنبال محافظت و راحتی عالی هستید، به زیر پد پزشکی نگاه نکنید. این زیرپایی درجه یک طراحی شده است تا نهایت محافظت و راحتی را ارائه دهد و به خشک نگه داشتن رختخواب، مبلمان و پوست کمک کند.

زیر پد طبی که با مواد نرم و راحت ساخته شده است، جذب و محافظت عالی را ارائه می دهد. لایه رویی از مواد تنفسی نرم و در عین حال بادوام ساخته شده است که رطوبت را از بین می برد و پوست را خشک و بدون تحریک نگه می دارد. لایه دوم به آرامی مایع را از بدن دور می کند و آن را از روی سطح مبلمان قفل می کند تا هیچ لکه یا بوی شرم آور باقی نماند.

پد زیرانداز بیمار سایز بزرگ

این زیر پد پیشرفته همچنین دارای یک هسته فوق العاده جاذب و پشتی ضد آب است که به آن اجازه می دهد تا چهار برابر وزن خود را در مایعات نگه دارد، رطوبت را از مبلمان و ملافه ها دور می کند و سطح خواب خشک و محافظت شده را تضمین می کند. این محصول دارای گواهی Oeko-tex مراقبت ویژه از پوست ظریف و عاری از هرگونه مواد مضر می باشد.

همچنین دارای یک نوار چسب در امتداد پایین برای چسباندن مطمئن به مبلمان است و از ثابت ماندن آن در جای خود اطمینان حاصل می کند. بعلاوه، زیر پد طبی قابل شستشو با ماشین است و به راحتی با شستشوی معمولی در شرایط عالی نگهداری می شود.

زیر پد پزشکی راه حل مناسبی برای کسانی است که با مشکلات بی اختیاری سر و کار دارند. این به محافظت از مبلمان و ملافه در برابر نشت و لکه های ناخواسته کمک می کند و می تواند بر روی هر سطح خواب از تخت گرفته تا صندلی استفاده شود. علاوه بر این، زیر پد طبی به کاهش سوزش روی پوست کمک می کند و آن را در طول شب خشک و راحت نگه می دارد. آسان برای استفاده و ایمن در محل، زیر پد پزشکی محافظت پیشرفته و آرامش بیشتری را فراهم می کند.